نجوى فؤاد و زواجاتها المتعددة في برنامج ( الستات ما يعرفوش يكدبوا)

اطلت الفنانة نجوى فؤاد ضيفة في برنامج الستات ما يعرفوش يكدبو يوم امس و عيعرض البرنامج على قناة cbc، تناول اللقاء عدد من المواضيع ربما كان ابرزها الزواجات العديدة للفنانة نجوى فؤاد.

كم مرة تزوجت نجوى فؤاد

و في حديث نجوى فؤاد عن حياتها الشخصية و كم مرة قامت فيها بخطوة الزواج قالت نجوى :”واحد عرفى و5 عادى.. ولم أتزوج 10 مرات، فين الوقت ياريت كان فيه وقت كانوا يبقوا 20.. وكنت أتمنى أن يستمر زواجى بأحمد فؤاد حسن الذى كان بمثابة زوجى وحبيبى وأبويا وهو اللى عملنى بعد ربنا”.

كم مرة تزوجت نجوى فؤاد
كم مرة تزوجت نجوى فؤاد

اقرب زوج كان لـ نجوى فؤاد

و حين سالت نجوى عن افضل زواج و اقربهم لها قالت:” أقرب زوج إلى قلبى كان آخر واحد… والغلط مكنش منه بس أنا كمان كان على جزء من الغلط.. لأنى كنت نجمة وقتها، واضطريت إلى الرقص فى فرحه على صحبتى”.

اصعب موقف حدث لـ الفنانة نجوى فؤاد

و في متابعة ل حديثها عن زواج زوجها السابق مع صديقتها قالت نجوى:”اتحطيت فى أمر واقع…وقلت لازم أفصل وكان فاضل في عقدي 15 يوما.. بصيت لقيت الصالة فاضية، ولما سألت إدارة الفندق، قالوا وزارة الخارجية حاجزة المكان هنا للعشاء… روحت البس ولما رجعت لقيت الصالة مليانة بكل صحابي اللى اعرفهم… وهو وهي وكتبوا الكتاب، أحلى ما رقصت في حياتي حتى الفرقة والبنات، ربنا اداني دفعة رهيبة زي الحمامة المذبوحة”.

الخيانة التي تعرضت لها نجوى فؤاد

كما في نهاية حديثها قالت نجوى كلام معبر عن الخيانة :” بعد كدة تعبت ورقدت، كنت موجوعة علشان كنا سعداء فى حياتنا، بخلاف الفترة الأخيرة فى حياتى، الخاين خاين والغدار غدار، مفيش امرأة خانت غير بعد ما تتجرح، الراجل بيخون من غير مبررات”.

الخيانة التي تعرضت لها نجوى فؤاد
الخيانة التي تعرضت لها نجوى فؤاد