ليلى محمد حلاوة تفضح الفنانة ياسمين عبد العزيز بعد الطلاق

تحدثت ليلى ابنة محمد حلاوة الزوج السابق للفنانة ياسمين عبد العزيز عن تصرفات أثارت الصدمة كانت ياسمين عبد العزيز تصرفها خلال فترة زواجها من والدها التي استمرت 17 عام.

ليلى محمد حلاوة تفضح الفنانة ياسمين عبد العزيز بعد الطلاق

ليلى حلاوة تفضح ياسمين عبد العزيز

و بعد اشتعال الحرب بين ياسمين عبد العزيز و ريهام حجاج قامت ابنة محمد حلاوة بتوجيه رسالة للفنانة ياسمين عبد العزيز أثارت صدمة الجمهور، حيث قالت في بوست نشرته عير حسابها الرسمي :”إوعي تدّعي حاجة مش فيكي أنت عمرك ما كنتي كويسة مع حد.. أنت اللي خطفتي بابانا مننا من 17 سنة، وكانت أمي على ذمته وحاولتي طول الـ17 سنة تقطعي علاقتنا ببابانا وحاربتينا وأذتينا كتير”

ليلى حلاوة تكشف تفاصيل للمرة الأولى

و تابعت ليلى حلاوة في حديثها عن تفاصيل صعبة عاشتها خلال فترة زواج والدها محمد حلاوة من الفنانة ياسمين عبد العزيز فقالت:” الناس العادية مش عارفة حاجة بس الناس اللي حوالينا عارفين كل حاجة.. ياريت تبطلي أذى بدل ما نعرف الكل.. أنت اللي قاطعانا عن إخواتنا من يوم ما اتولدوا وكفاية اللي عملتيه في شرم الشيخ من شهر معايا قدام الناس كلها.. عيب وكفاية وبطلي تظهري بصورة مش حقيقتك”

شقيقة محمد حلاوة تهاجم ياسمين عبد العزيز

بدورها أيضا شقيفة محمد حلاوة هاجمت ياسمين عبد العزيز و دافعت عن شقيقها و زوجته فقالت :” الحقيقة أنا شفت برنامج ريهام صاحبتي وأختي ومرات أخويا وكنت فرحانه بيه وشفت أنها قالت كلام محترم وكلام من قلبها، يا جماعة إحنا بقالنا 3 سنين بنتحارب ونتهاجم ويتقال علينا كلام غلط وأحنا مبنردش علشان خاطر مصلحة ولادنا وعلشان ده اللي اتعلمناه في الدنيا أن احنا نخاف على ولادنا بس الظاهر أن في ناس تانية مش فارق معاها الكلام”
و في حديث مباشر وجهته لياسمين عبد العزيز قالت:” احنا خلاص خرجناكي من حياتنا وقفلنا صفحتك ومش بس كده مبنفتكركيش وعاوزينك أنتي كمان تركزي في صفحتك وتنسينا وحاولي أن أنتي تكوني سعيدة لأن أحنا بقينا سعداء وأحنا بعيد عنك”